Ny blogg,ny start

Ja..på många sätt faktiskt, ny start alltså...Allt det där får bli en berättelse i sig senare...Som vanligt så har jag så mkt som jag tänker på och vill dela med mig av..vad det nu än må vara..en bild här och där..mat..djur..kläder..mig..sonen..snippan i magen...ja vad som av det där och det är ju just det som är det underbara, att jag får göra det, skriva vad jag vill, när jag vill, hur ofta jag vill..att allt är mitt beslut..Det senaste halvåret har gett mig en annan syn på mitt liv, vad jag vill göra och uppnå...Så ja,i stora drag är det väl det som den här bloggen ska handla om...det som gör mig glad,ledsen,förbannad, förbannat glad,eurforisk...jo, listan kan göras lång...hänger du kvar så kan du får du följa med en bit på vägen, eller ja..hela :)! Enjoy! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0