Ny smaksensation ;-)

Jo jag är ju gravid..in i månad 6 nästa vecka, vilket känns helt sinnessjukt, outade ju nyss att vi väntade en till :) Iallafall, Det roliga vid varje graviditet är ju att man märker nya saker som händer med sinne och kropp och alla som en gång varit gravida vet ju att det som en gång var AP-äckligt..blir..exakt, Såååå fantastiskt gott, iofs inget fel med det så länge det är goda saker och det är det ju :) Min hälft sa häromdagen när jag påpekade att jag var sugen på marmeladkulorna jag köpte för ett tag sen men inte ätit upp, att jag fastnat i tant-träsket! Marmeladkulor och Wordfeud! ;-) Tillåt mig le lite..och hålla med lite...men det är plöstligt så gott och jag åkte idag från Östermalmstorg med buss till St Eriksplan för att slinka in i en liten charmig godisaffär på Rörstrandsgatan (Där de för övrigt har underbart godis i alla former, nytt och nostalgi-godis du åt när du var liten) undrandes om de hade marmeladkulor eller iallafall någon typ av marmeladgodis..jojo, självklart, och hon förstod mycket väl mitt nyfunna godgodis :) Det roliga var att jag var enda kvinnliga kunden därinne, resten var  män..som alla leendes tydligen också förstod mitt plötsliga godissug ;-) Dom var ju uppenbarligen så där småsugna på snask man blir just efter lunchkaffet! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0